Z. Boniek: „Widzew potrzebuje właściciela”

14 maja 2019, 19:53 | Autor:

Brak awansu do I ligi, który wymusił zmiany w Widzewie, nie uszedł uwadze samego Zbigniewa Bońka. Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej odniósł się do całej sytuacji na łamach „Wyborczej”. Jego zdaniem klub potrzebuje mieć jednego właściciela.

Według Bońka nie ma jednej odpowiedzi na pytanie, dlaczego zespół nie awansował do I ligi. „Nie ma żadnego wytłumaczenia, usprawiedliwienia. Zrobiono tysiące błędów i to one zdecydowały, że Widzew nie wszedł do pierwszej ligi. Życie się jednak nie kończy, trzeba wyciągnąć wnioski i dalej grać. Tym bardziej gdy można liczyć na takich kibiców, jakich ma Widzew” – wlewał otuchę.

Prezes PZPN negatywnie ocenił także postawę piłkarską poszczególnych zawodników. „Oglądałem kilka meczów i tym, co mnie zaskoczyło, był słaby poziom piłkarski drużyny i poszczególnych zawodników. Słyszałem i czytałem wcześniej, że Widzew wziął dobrego piłkarza. A widziałem ludzi dużych, silnych, lecz w dzisiejszej piłce trzeba być przede wszystkim szybkim. Brakowało im klasy sportowej, bo gdyby ją mieli, w tak perfekcyjny sposób by tego nie popsuli” – stwierdził „Zibi”.

Boiskowa legenda Widzewa, ale także jego późniejszy prezes i właściciel, uważa, że klub powinien jak najszybciej trafić w ręce jednej osoby, odpowiedzialnej za losy drużyny z Piłsudskiego. „Widzew potrzebuje właściciela. I jego brak jest największym problemem, bo w każdym klubie to jest najważniejsze, bo jak już mówiłem, rozgrywki wygrywają ci, którzy mają wszystko najlepiej poukładane organizacyjnie” – mówił Zbigniew Boniek.

Subskrybuj
Powiadom o
114 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lukasz
5 lat temu

Zgadzam sie z Zibim porzadna struktura klubu.

kibic
Odpowiedź do  Lukasz
5 lat temu

Gdyby to przeczytał Mirek Tłokiński poplułby ekran monitora ze śmiechu.

Oxrd
Odpowiedź do  Lukasz
5 lat temu

Potwierdzenia daleko szukac nie trzeba… http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35137,24781821,prezes-lzpn-od-poczatku-wierzylem-w-lks-a-widzew-przegral.html
Boli, ale taka prawda. A ona zwykle nie jest przyjemna…

Mario
Odpowiedź do  Lukasz
5 lat temu

W klubie panuje amatorka, przypadkowi ludzie albo niby wielcy Widzewiacy pierwsi do dojenia klubu.
Tylko nowy poważny właściciel da szansę na uporządkowanie tej patologii. Pytanie tylko czy taki trafi do Widzewa, pomni doświadczeń dyletanta z Piaseczna.

Pineiro
5 lat temu

Widzew nie potrzebuje właściciela, Widzew to My!

Kali1910
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Ta, i jak przyjdzie do wyboru trenera to zrobimy zebranie kibiców i będziemy się przekrzykiwać tak jak tutaj w komentarzach?

Keri245
Odpowiedź do  Kali1910
5 lat temu

Pewnie ustawka na murawie

Calgon
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Pineiro ma rację, Widzew to My, potrzebujemy jedynie godnego Prezesa

lewiatan137
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

Którego będziemy mogli skopać jak nie będzie awansu i tyle zostanie z jego godności.

Fan
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

I co chcesz zbudować tym to my, myślisz że jak kupujesz karnet to wszystko możesz bo gwarntujesz 3 mln złotych przez takich jak ty nigdy ten klub nie będzie już wielki myślisz, że 17 tys na trybunach to wszystko oczywiście wystarczy ale tylko na 3 ligę. Co zrobiłeś mądralo po za tym, że kupiłeś karnet za miskę ryżu ile poświęciłem swojego czasu prywatnych pieniędzy pracy dla dobra klubu. Odpowiem Ci nic nie poświęciłem a wymagasz LM słuchaj mądrzejszych od siebie czyli bońka

Fan
Odpowiedź do  Fan
5 lat temu

Poświęciłeś

Pineiro
Odpowiedź do  Fan
5 lat temu

Kolego, intencją tego wpisu jest to, ze tzw. właściele już byli. Klub powinien być własnością stowarzyszenia, a zarzad szybciej powinien robic korekty. Jak jest dobrze i wygrywamy, to wszyscy liżą się po fiutach, a jak nie wychodzi to marynarka w kratę prezesa jest problemem i wszyscy wszystkich obrażaja, wzajemnie się wypierdalają. Cały czas mozemy stworzyć coś ciekawego i wyjątkowego na skalę Polski, tylko potrzeba więcej cierpliwości. Wielkie dzięki za życzliwyość Bońka, ale tym razem może nie miec racji…co do karnetu, zawsze oprócz zakupu dla siebie, co najmniej jeden funduje…pzdr

Bogdan
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Człowieku przerost formy nad trescią.Bez własciciela to mozna grać max do 2 ligi.Jakoś swiat nie poszedł drogą ktorą wskazujesz a Ty
chcesz tworzyć cos ciekawego i wyjatkowego.To powstałe „cos” bedzie się tłukło 2-1 liga i tyle.

Max
Odpowiedź do  Bogdan
5 lat temu

A kto jest właścicielem Barcelony i kto wybiera prezesa ! i grają w 2- 1 lidze

lewiatan137
Odpowiedź do  Max
5 lat temu

Za jedyne 35 tys EURO rocznej składki tez możesz zostać właścicielem Barcelony.

lewiatan137
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Tylko widzisz wszystko co się działo do tej pory to nie wina prezesa tylko Stowarzyszenia. Powstało aby zarządzać klubem .Tylko w ich działaniach nie ma żadnej konsekwencji.Nie wiadomo czego chcą miotają się jak szczur w beczce.Tylko oni w tej chwili maja taka władzę ze mogą to wszystko uporządkować.Czyli jak jutro ogłosili by ze maja zaufanie do zarządu i zostaje to nikt by nic nie mógł zrobić.Niezadowoleni najwyżej nie kupili by karnetu czy np fanatycy przestali by chodzić na mecze i tyle.Realną władzę maja tylko oni.Teraz zamiast słodkiego pierdzenia powinni się określić ze zatrudniamy pana x i on prowadzi i buduje… Czytaj więcej »

Bogdan
Odpowiedź do  Fan
5 lat temu

Niektorzy widzą tylko czubek własnego nos i myslą ze to jedyny ich narząd .

1910 W
Odpowiedź do  Fan
5 lat temu

On nawet karnetu nie kupuje. Z tych co niby widzewtomy to większość wchodzi na mecze ZA DARMO !! Wiem z pewnego żródła. Ale szczegóły nie pytajcie,ale tak jest.

cuccuredu
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

Czasy prezesów już minęły.Właściciel wskazany jak najszybciej.

Rogal
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Wszystko z główką dobrze?? Proponuje biec do lekarza zbadać ego i zażyć tabletki..

Irek
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Popieram Pineiro

1910 W
Odpowiedź do  Pineiro
5 lat temu

Widzisz ilu was już jest . -144 i przybywa.

MarioRTS
5 lat temu

Zgadam się z Zibim. Gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść. Jeden główny zarządca z twardą ręką, a nie narobili prezesików, wice, dyrektorów i mamy bajzel i chaos jaki mamy. Ale Widzew nigdy nie zginie! Bo tworzą go tak wspaniali kibice/fanatycy jakich wszyscy nam zazdroszczą.

Calgon
Odpowiedź do  MarioRTS
5 lat temu

No to się zdecyduj czy WIDZEW ma mieć króla – właściciela czy tworzą go kibice? Dla mnie te dwie rzeczy się wykluczają, mieliśmy już różnych „właścicieli” i zawsze dochodziło do kosy z kibicami. Powinien być Prezes z jajkami, który weźmie odpowiedzialność za klub ale szefami powinni być kibice bo to my tworzymy ten klub! Jest to bardzo skomplikowane (sam mam obawy czy realne) ale to jedyne rozwiązanie dla Widzewa. Każdy inny klub może mieć właścicieli ale z Widzewem to nie przejdzie bo w Widzewie nie tylko się kibicuje itp, Widzewiakiem się jest a nie bywa i napewno każdy z nas… Czytaj więcej »

lewiatan137
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

Nie wiem czy zauważyłeś ale cały czas to trenujemy i gówno z tego wynika.Bo zawsze znajdzie się cześć kibiców która będzie niezadowolona z działań prezesa.Co kończy się konfliktem i zegnaj prezesie.

Kol
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

Baranki jedne Zibi już nam znalazł raz jednego właściciela a nazywał się on cacek

Fan
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

Kupiłeś karnet za 2stówy i chcesz być szefem ale wymagania trener z górnej półki extra pił karze.za dwa lata LM .To zacznij budować jak w Wiśle Kraków

cuccuredu
Odpowiedź do  Calgon
5 lat temu

Kilka tysięcy szefów.Genialne w swojej prostocie.

miki
Odpowiedź do  MarioRTS
5 lat temu

gdzie kucharek 6 tam cycków 12

MamoS
Odpowiedź do  MarioRTS
5 lat temu

Ale jest co poruchac….i na tym inni korzystaja

RTS
Odpowiedź do  MamoS
5 lat temu

Nas kibiców to wyru..ali z tym awansem.

lewiatan137
Odpowiedź do  MarioRTS
5 lat temu

Tu się mylisz bo w normalnych klubach tacy ludzie są norma. Tylko tam nikt nie podskakuje bo na to środki daje właściciel i on decyduje.A jak sobie wyobrażasz twarda rękę ze co przychodzą fanatycy wala twarda ręką w stół i ma być jak chcemy bo jak nie to już nie jesteś prezesem ,bo my cie wybraliśmy to i my cie odwołamy. To ta twarda ręką.Wam się marzy Sobolewski tylko jego wielkość wynikała z NIEZALEŻNOŚCI. Miał wizje i ja realizował potykał się ale szedł cały czas za swoim marzeniem. Teraz potknie się i po ptokach.

Mnm
Odpowiedź do  MarioRTS
5 lat temu

Gdzie kucharek sześć , tam dwanaście cycuszków

Karamboll
Odpowiedź do  MarioRTS
5 lat temu

Jasne. Już właściciel był. I jak się skończyło?

arkadiusz
5 lat temu

Mądrego to i dobrze posłuchać

5 lat temu

A dla was pseudo kibice Widzewa ,czasami obrazacie Bonka ,ale kiedy widzew spadał w duł to on wyłożył swoje prywatne pieniądze aby ratować Widzew i jeśli któryś z was napisze o nim
zle słowo to wypad na lks

Rts
Odpowiedź do  Wiking
5 lat temu

Po pierwsze „dół”, a po drugie już raz Baniek oddał Widzew jednemu właścicielowi… Cyckowi…

Bogdan
Odpowiedź do  Rts
5 lat temu

Gdyby nie sankcje korupcyjne (wykorzystane jako zemsta za osiagniecia w meczach z ległą) to i prawdopodobnie inne byłyby losy cackowego Widzewa.Przewodniczył komisji znany prawnik , pasjonak ległej ktory nie krył nawet odwetowych mysli pan.P.

Tom87
Odpowiedź do  Rts
5 lat temu

Lecz się koleś i od Bońka to trzy chuje w bok

1910 W
Odpowiedź do  Rts
5 lat temu

Jak już wspominasz cacka. To ci coś wytłumaczę. Jaki inwestor wytrzyma w tym chorym mieście ? Miał cacek jakieś wsparcie od miasta ??? Wszędzie w Europie,nawet w Czechach może być normalnie tylko w tym dzikim kraju są takie Widzewtomy i chuj ! Gołodupce co chcą rządzić. Tylko jak się okarze,że ludzie przestaną kupować karnety to głodupce zostaną z NICZYM bo sami za karnety nie płacą. Tutaj to będzie max 1 liga,a jeżeli jakimś cudem wejdziemy do Ekstraklasy to łomot od legii non stop będziemy dostawać bo będzie rządzić Widzew to My !

Rts
Odpowiedź do  1910 W
5 lat temu

„okaże” !!! Nie chore miasto tylko chory cacek i jego synalek, spierdolił nas na same dno. Korupcja to czy tamto, chciał zepsuć i zepsuł.
Dalej głosuj na hanke, mów że to chore miasto i wrzucaj na ludzi którzy coś robią dla Widzewa, brawo „wielki” kibice.

Gregory
5 lat temu

Pan już kiedyś oddał nasz Widzew „jednemu” właścicielowi, a czkawkę po tym mamy do tej pory…

Odpowiedź do  Gregory
5 lat temu

Jasne, Ty zrobiłeś więcej dla Widzewa niż Boniek, siedząc za monitorem i anonimowo opluwając Bońka (dla Ciebie Pana Bońka). obrażasz ludzi Widzewa i jeszcze się tym chełpisz. Oby jak najmniej takich ludzi jak Ty przy Widzewie było.

WidzewPonadŻycie
5 lat temu

Święta i jedyna prawda. Potrzebna osoba która zarządzi tym wszystkim. A nie, że tysoąc osób wie najlepiej.

lewiatan137
Odpowiedź do  WidzewPonadŻycie
5 lat temu

Nie dokładnie. W Jagiellonii jest chyba 5 współwłaścicieli u nas jako główny właściciel jest stowarzyszenie.Tylko ze tam wytyczyli cel i idą w tym kierunku. Popełniają błędy ale idą konsekwentnie ,a u nas zamiast konsekwentnie do celu to co chwile zmiana koncepcji. Mieliśmy trenera na lata ale nie wytrzymano nawet do końca rundy pomimo ze wyniki nie były najgorsze a strata była do odrobienia.Gdyby został to nie ap świętowało by awans tylko my.Konsekwencja w działaniach jest nie raz ważniejsza niż same działania,bo pokazują determinacje.

Krzysztof
5 lat temu

To może Cacek Panie Zbigniewie?

Derek
Odpowiedź do  Krzysztof
5 lat temu

a skąd miał widzieć jak to się potoczy baranie

Kol
Odpowiedź do  Derek
5 lat temu

Baranie a co nie wiedział jakie bagno cyckowi oddaje lub sprzedaje h j wie jak to nazwać

Tangur
Odpowiedź do  Krzysztof
5 lat temu

Otwarcie przyznał się do błędu, że zaufał złemu człowiekowi. W dzisiejszych czasach rzadko kiedy zdarzy się komuś przyznać do błędu.

RTS
Odpowiedź do  Tangur
5 lat temu

Tak jak naszemu zarządowi

Krzysztofpiastòw
5 lat temu

Jakiś szejk, choćby najmniej zamożny ważne żeby wystarczająco rozrzutny by się przydał.
Nie zna Pan jakiegoś Panie Zbigniewie???

Majki
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
5 lat temu

Podobno na PSG już są wkurwieni bo ich tam nie szanują to może do Widzewa emiraty przyjdą:P w zamian wszyscy brody zaczniemy nosić i turbany ;)

Gruppenfuhrer Wolf
Odpowiedź do  Majki
5 lat temu

I Koza dla każdego!!!!
Dla każdego!!!!!!
;)

Majki
Odpowiedź do  Gruppenfuhrer Wolf
5 lat temu

Dokładnie:D

1910 W
Odpowiedź do  Majki
5 lat temu

Brody to już noszą na alei chujni 2. Pejsy też zarezerwowali.

Tangur
5 lat temu

Zbyszek wróć, czeka Łódź!

Bakajoko
5 lat temu

PZPN potrzebuje prezesa, a ma Tuska z wąsami.

GERRONIMO
5 lat temu

Może Zibi by chciał pociągnąć to na szczyt? Z całym szacunkiem

gore
5 lat temu

Kiełbasiarze i handlarze(wiadomo czym) nie dopuszczą nikogo do koryta, a co za tym idzie, nie ma szans na sensownego inwestora i właściciela.

Maniek
5 lat temu

No pewnie że tak tu jest potrzebny prawdziwy prezes z stowarzyszeniami nigdy nie zbudujemy wielkiego Widzewa.

Andirts
5 lat temu

Bardzo cenię Zibiego. Świetnie się go słucha,miło że pamięta o naszym Widzewie…ale on sprowadził nam już kiedyś dwóch właścicieli… Obu z Mazowsza nazwisk …skóra cierpnie gdy sobie ich wspomnę!Byli niczym dżuma i cholera

Frt
5 lat temu

Ciekawe kto?

Andirts
Odpowiedź do  Frt
5 lat temu

Jednego pewnie kojarzysz lepiej. Pan Sylwester C. a ten pierwszy chronologicznie to sprzedawca kiełbas Szymański… Niby sponsor główny Lukullus. Dzięki niemu dostaliśmy karną degradację za korupcję.Zbyszek oczywiście o niczym nie wiedział…ale lepiej niech się nie chwali jak dobrze poszło w tym pierwszym sezonie zakończonym prawie awansem…

I'm rebel
5 lat temu

ALE GDZIE TAKIEGO ZNALEŹĆ?! PANIE PREZESIE PROSIMY O KONTAKT!

Majki
Odpowiedź do  I'm rebel
5 lat temu

Skoro pejsy mają salskiego to my postawmy na Skrzydlewskiego w końcu konkurencja ;)

Andrzej
Odpowiedź do  Majki
5 lat temu

Pamso lub jamir
Dogadają się z kiełbasiarzami

Paweł
5 lat temu

Boniek niech lepiej powie. Za co dostalusmy zakaz na Bełchatów? Niby on jest nasz ale przełożenia na decyzje u siebie w „firmie” nie ma zadnych. Jak wiadomo warszawka tam rozdaje karty, wiec zawsze będzie sędzia ze stolicy (jak z Grudziądzem) i jak tylko będzie mozna to beda rzucac kłody pod nogi. I to wszystko na oczach Bońka.

5 lat temu

A o kucharkach to ja napisałem

miki
5 lat temu

Zbigniew, a co z tymi licencjami? bo Widzew i Radom złożyli oficjalnie, a reszta podobno się nie garnie? Bo się okaże że 1 liga jest, nowy trener jest, niepotrzebnych piłkarzy nie ma i nie trza było odszkodowań płacić :)

Rafal
5 lat temu

TYLKO kto ma nim być już jeden był no chyba że zabezpieczymy się prawnie. W POLSCE nikt nie chce w to chodzić przynajmniej ci bardziej uczciwi, kręcą się tylko ludzie pokroju cycków itp.Wolałbym utrzymywać puki co z karnetów bo co roku przy awansach będą i tak drożeć i kilku sponsorów jak to ma miejsce dziś. Tylko trzeba człowieka który to ogarnie i oto boje się najbardziej i żeby kibice się nie odwrócili bo WIDZEW to nie tylko zegar.Tylko WIDZEW RTS RTS RTS

5 lat temu

Nigdy nie patrzyłem czy kibice ŁKS posiadają taką samą stonę ale jeśli tak to będę robił to co oni wchodzą na naszą stronę i sieją zamęt

Majki
Odpowiedź do  Wiking
5 lat temu

A po cholerę będziesz im generowal kliknięcia i kasę? Nie dokarmiamy żuli…
Skupmy się na sobie a nie się będziemy rozpraszali…

Jary
5 lat temu

Słuszna racja – potrzebujemy jednego (najlepiej zamoznego) własciciela – bo patrząc na tych naszych nieudaczników – Stamirowskiego,Kaczorowskiego,Masłowskiego – to gdzie oni nas pociągną? – i co gwarantują? – nie mają żadnego pomysłu na klub i jego rozwój – brniemy w nicośc i nijakość – bardziej przypomina to klub wzajemnej adoracji i piramidę finansową niż zawodowy klub sportowy – trzeba by wyczyścić tą stajnię Augiasza od samej góry – a nie zwalać winę na piłkarzy – bo tak najwygodniej( bo przecież ktoś ściągnął ich do klubu i wmawiał nam ,że to wzmocnienia) – pytanie tylko czy winni obecnej sytuacji są w… Czytaj więcej »

Krzysztof
Odpowiedź do  Jary
5 lat temu

A czy przypadkiem Łukasz Masłowski nie został zatrudniony dopiero wiosną ? Formalnie to nawet z początkiem maja. I już do zwolnienia ? Faktycznie profesjonalnie.

1910 W
Odpowiedź do  Jary
5 lat temu

człowieku dopiero się zatrudnił,a już chcesz zwalniać ?? Walnij się w CYMBAŁ !

5 lat temu

A po drugie ta strona jest nie chroniona, ponieważ jednego dnia wstawiłem tylko jeden komentarz pod pseudo Wiking i tego samego dnia przeczytałem 5 wypowiedzi napisanych przez Wiking, które nie były moje

siames
5 lat temu

Boniek jak zwykle sie mądruje, szkoda ze taki bystry i z wizja nie był jak klub oddał bucowi z piaseczna

Odpowiedź do  siames
5 lat temu

Polać mu, dobrze godo!!!

Kris
5 lat temu

Ciekawe czy olimpia i elana otrzymają licencje?.

Vaco
5 lat temu

dziwicie sie ze taki balagan jest w klubie? Skoro to co wypowiedz to inne zdanie Prezesem powinien zostac ktos z bylych widzewiakow a my powinnismy dac mu porzadzic (napewno cos mu niewydzie nikt nie jest nieomylny) ale komus musimy zaufac zibi MA racje ze decyzje podejmuje jedna osoba no im wjecej rzadzacych tym wiekszy problem

wjacolek
5 lat temu

Panie Zbyszku nic dodać nic ująć….

Majkel-1910
5 lat temu

DLATEGO MÓWIĘ BLIŹNIAK NA PREZESA

Krzysztof
5 lat temu

Gdyby to było takie proste, że jak jest właściciel to wszystko poukładane organizacyjnie. Niestety nieudolnie zarządzać klubem można również będąc właścicielem, akurat my w Widzewie doskonale powinniśmy to pamiętać. Sam pan Zbigniew Boniek ratował Nas przejmując upadający (bankrutujący) klub, który był przecież spółką akcyjną, a do „prawie bankructwa” doprowadzili go właśnie właściciele, panowie Andrzejowie. Potem (po Bońku) nastał najczarniejszy chyba okres dla Widzewa czyli rządy właściciela Sylwestra Cacka. Jak się ten okres zakończył wszyscy pamiętamy. Nie mówię, że struktura właścicielska jest zła, zwracam tylko uwagę, że nie jest to cudowna recepta na dobre zarządzanie klubem. A wiele komentujących taką właśnie… Czytaj więcej »

PanFado
5 lat temu

Zibi ma racje, choć nie wiem czy powinien nam pomagać w poszukiwaniu takiego.

Dwóch polaków to trzy opinie, aż trach pomyśleć ile opinii ma 17000 ludzi…

Andrzej
Odpowiedź do  PanFado
5 lat temu

25500?

WidzewPonadŻycie
5 lat temu

A ja dorzucę, że gra masło według mnie była pod wymuszenie pewnych decyzji. Gdy osiągnął swoje mógł ogłosić zostaję.

Darek
5 lat temu

Święte słowa!!!

My team
5 lat temu

Już jednego sam przyprowadził
Sapota się nazywał
Także schowaj te swoje pomysły bo obawiam się ze masz jyz jakiegoś znajomka na myśli i przy tym a razem korzysci
Polnuj rudy swojego stolka w pzpn a tu Nie doradzsj

1910 W
Odpowiedź do  My team
5 lat temu

Że co się tam koleś jąkasz ?? Pisz po polsku.

RTY
5 lat temu

Mieszkam w Rakowie niewielu wam to mówi i tak się zastanawiam czy nie zainwestować w Widzew 19 milionów 339 650 podatku oddałem skarbówce Czy resztę władować w WIDZEW ?

Szyman
5 lat temu

Nam potrzeba takiego właściciela jak Salski za miedzą, ale takich to trzeba by było szukać ze „świecą w ręku” bo trafić w Polsce na tak dobrego właściciela to trudna sztuka. Może Waranecki ?

Sławek
5 lat temu

Bo cacek nie dał się dymac kiełbasiarzom i pokazał kto tu rządzi, to była jego zemsta

Bandżo
5 lat temu

Jeden rządzący – tak, ale z opcją katapultowania z klubu gdyby przypadkiem zaczął robić głupoty – jak to już się zdarzało w przeszłości.

Krystek
5 lat temu

A mnie się podoba pomysł, żeby to kibice byli właścicielami klubu i co roku wybierali prezesa poprzez głosowanie. Prezes dostaje kadencję na rok i po roku zostaje rozliczony. Jeżeli jego działania są OK przedłuża Mu się kadencję na kolejny rok a jeżeli nie wybieramy nowego prezesa. I to właśnie prezes ma rządzić w klubie i podejmować odpowiednie decyzje.

Adam
5 lat temu

Sorry ale jak czytam że my kibice to zarząd to pierwsze co widzę to Wisła Kraków. Tam też kibice rządzili. Panowie wy jesteście od kibicowania ale na zarządzaniu klubem się nie znacie. U was zasada jest taka że jak ktoś coś spierdzieli to z liścia. Tak to nie działa. Niektórzy wzorują się na Misku niby wielkim kibicu Wisły. A za.ile ten wielki kibic Wisły miał wynajety lokal od swojego kochanego klubu???? Poniżej ceny rynkowej. Wisła jest najlepszym przykładem że kibice są od trybun a nie od rządzenia klubem. Oczywiście że jestem żeby stowarzyszenie miało kontrolę ale klubem powinien zarządzać właściciel… Czytaj więcej »

Irek
Odpowiedź do  Adam
5 lat temu

A teraz co wiesz ?
Nie mówmy o dorwaniu się do władzy ala Sharks tylko o systemie w którym kibice jako społeczność mają udziały.

Irek
5 lat temu

Co do kwestii jednego właściciela to się absolutnie nie zgadzam. Chyba pamiętamy jak się skończyły rządy Szymańskiego i Cacka. Mi się marzy taki system jak w FC Barcelona. Tzw.socios Akcjonariat ” cegiełkowy”. Do tego dochodzą takie przychody jak karnety czy reklamy.Kibice ,a mamy ich mnóstwo muszą mieć prawo głosu i wpływania na to co się dzieje w klubie. Po drugie , gdzie szukać takiego właściciela ? Polska piłka jest za słaba i za mało medialna żeby przyciągać duży, poważny kapitał. Akcjonariat kibiców eliminuje wiele patologii bo kibiców trudno posądzać że chcą szkodzić klubowi. Oceniają to co widzą.Nie mówię o modelu… Czytaj więcej »

Krystek
Odpowiedź do  Irek
5 lat temu

Zgadzam się z Tobą. Kibice to potężny zastrzyk finansowy dla Klubu. Na widzew.com zadeklarowanych jest ponad 61000 kibiców Widzewa. Jeżeli każda z tych osób wpłaci 100 zł miesięcznie to tworzy się budżet rzędu 72 milionów na sezon.

Irek
Odpowiedź do  Krystek
5 lat temu

100 zł to trochę dużo.20 zł ,30 zł. Zapomniałem dopisać że dochody są jeszcze z pamiątek, cateringu.

Krystek
Odpowiedź do  Irek
5 lat temu

Uważam, że 100 zł/miesiąc to wcale nie jest dużo. Myślę też że znaleźli by się ludzie którzy wpłacaliby więcej niż 100 zł bo po prostu byłoby ich na to stać. Oczywiście jeżeli kogoś nie stać na 100 zł miesięcznie mógłby wpłacać dowolną kwotę. Ważne żeby te wpłaty były comiesięczne, żeby na nich można było zbudować stabilny budżet, a nie na zasadzie dzisiaj dam a za miesiąc się zobaczy.

Irek
Odpowiedź do  Irek
5 lat temu

Raz do roku odbywa się sprawozdanie i kibice udzielają absolutorium w drodze głosowania. Tak samo z wyborem prezesów.

Krystek
Odpowiedź do  Irek
5 lat temu

Ale na taki akcjonariat musi chyba wyrazić zgodę Stowarzyszenie. Wydaje mi się, że nie będzie im po drodze z takim pomysłem

Irek
Odpowiedź do  Krystek
5 lat temu

Może nie być po drodze. Bo wtedy trzeba by powiedzieć dlaczego działacze zmieniają się co pół roku, kto podpisywał kontrakty z kim i za ile. Nie byłoby tłumaczenia że to poprzedni prezes. Każdy rok rozliczony z osobna.

Bandżo
Odpowiedź do  Irek
5 lat temu

Ja również jestem za pod warunkiem że wydający te środki nie będą dymali wpłacających jak to nastąpiło w zakończonym sezonie.

Krystek
Odpowiedź do  Bandżo
5 lat temu

Wpłacający nie będą dymani bo na koniec roku zarząd będzie musiał przedstawić sprawozdanie finansowe i pokazać je akcjonariuszom (kibicom). I właśnie kibice zadecydują poprzez głosowanie czy zarząd zostaje na drugi rok czy nie.

Paweł
5 lat temu

Panie Boniek to jak ty zarządzasz Widzew 2 liga Zawisza 4liga Co ty zrobiłeś dla tych klubów od lat
Jak może być Tak że po 17000 przychodzi ludzi na stadion a wchodzą Olimpia Grudziądz i Gks Bełchatów co 3 000 ludzi nie mogą uzbierać…To może jakiś piłkarski poker rządzi albo pieniądze przywożone pod stolikiem z Francji czy Izraela…

Krzysztof
Odpowiedź do  Paweł
5 lat temu

Awans jest kwestią gry piłkarzy a ta niestety nie zależy tylko od dopingu kibiców. Ot cała tajemnica.
Jeżeli rozmawiamy o samej frekwencji to oczywiście możemy mieć satysfakcję, że jesteśmy w ścisłej krajowej czołówce.

1910 W
5 lat temu

Polska po czasach komunistycznych ogólnie jest krajem GOŁODUPCÓW.Nie licząc ubecji,która się uwłaszczyła na majątku wszystkich polaków. Skąd niby wziąć takiego właściciela. Za dużo nawet milionerów nie mówiąc o miliarderach to w tym kraju nie ma. Do takiej Slavii Praga weszli Chińczycy,ale Czechy,a Polska to różnica. No i ten nasz niskobudżetowy stadion nie zachęca. Ale prawda,że potrzebujemy właściciela,a nie stowarzyszenie.

Krystek
Odpowiedź do  1910 W
5 lat temu

Ja uważam tak samo jak kolega Irek. Nam nie potrzeba właściciela. U nas sprawdziłby się system barceloński. Mamy mnóstwo oddanych kibiców, którzy to zapewniliby nam budżet na wysokim poziomie. Do tego sponsorzy, kasa z karnetów i w wyższych ligach z praw telewizyjnych zapewniłyby nam budżet na poziomie 100 milionów zł rocznie. A z taką kasą i dobrą organizacją możemy spokojnie myśleć o LE lub LM.

Irek
Odpowiedź do  1910 W
5 lat temu

No to poszukaj takiego właściciela. Napisz do szejków, samsunga,sony. Może Cię nie zabiją śmiechem ?

Maciej
5 lat temu

Zbyszek jak zwykle ma madry ,wywazony poglad w temacie Widzewa.Brawo.Nie mogę zrozumiec kompleksow Tlokinskiego,plucie na Zbyszka.Czy to nie Boniek wykladal swoją kasę na ratowanie widzewa jak była klapa. SKĄD mógł przewidzieć ze Cacek finansista ,bankier okaże sie szuja.Ten kto pluje na ikone widzewa ,ten szkodzi naszej widzewskiej rodzinie.Jak upadal widzew ,zostawal rozkradany ,nie widzialem zadnego bylego pilkarza chcącego wyłożyć własną kase.Gdzie byl wtedy Tolkinskii i inni. NIE CZAS NA SZCZUCIE.CZAS NA MADRE DECYZJĘ.

5 lat temu

Jeśli mamy tak wspaniałych kibiców żeby wpłacali co miesiąc po 100 zł to może ten pomysł miałby sens,ale nie bardzo w to wierzę żeby 61000 kibiców regularnie co wypłata tyle wpłacało.Ja pewnie bym dał radę ale jestem po 50 i mam ustabilizowane finanse A co z młodzieżą i szarakami.Brak kasy nie świadczy że ktoś jest gorszym kibicem.Ale zawsze można spróbować zrobić eksperyment i zrobić wpłaty choćby na Wielką Orkiestrę Widzewskiej Pomocy.Jak wypali to znaczy że jesteśmy wielcy.

Krystek
Odpowiedź do  andrzej
5 lat temu

Wpłacając pieniądze na WOWP nie masz wpływu na co zostaną przeznaczone. Rozumiem, WOWP przelewa środki na konto Widzewa i tyle w temacie. Natomiast jako akcjonariusz na koniec roku możesz domagać się sprawozdania finansowego i zobaczyć na co są wydawane nasze pieniądze. A tak to tylko idzie przelew z WOWP, kasa z karnetów i od sponsorów a nie wiadomo na co ona konkretnie idzie.

114
0
Would love your thoughts, please comment.x