Poznaliśmy szczegóły sprzedaży karnetów. Jutro start!

3 lutego 2021, 11:15 | Autor:

Coraz większymi krokami zbliża się inauguracja rundy wiosennej w I lidze. Na łamach oficjalnej witryny klubowej widzew.com właśnie pojawiły się szczegóły sprzedaży karnetów na domowe mecze piłkarzy Widzewa Łódź. Pierwszy etap rozpocznie się już jutro o godzinie 18:00!

W pierwszej kolejności udostępniona zostanie możliwość przedłużania abonamentów na te same miejscówki w „Sercu Łodzi”. Potrwa ona od 4 do 14 lutego. Dwa dni później swoją wejściówkę przedłużyć będą mogli fani chcący równocześnie zmienić miejsce lub trybunę na stadionie przy al. Piłsudskiego. Faza ta zaplanowana została na 16 i 17 lutego. Kolejne dwa etapy dojdą do skutku tylko w przypadku, gdy w puli pozostaną wolne karnety. 18 lutego szansę dostaną zapisani na listę oczekujących, a następnego dnia wszyscy pozostali.

Poznaliśmy również ceny wiosennych abonamentów. Najtańsze będą standardowe wejściówki na trybuny B, D i rodzinną, których koszt to 115 złotych dla przedłużających lub 125 złotych dla pozostałych. Karnety na trybuny A i C kosztują 145 (165) złotych, z kolei na sektory A5 i A8 – 300 (335) złotych. Odpowiednio tańsze będą rzecz jasna opcje dla najmłodszych. Pełny cennik znaleźć można poniżej (wersja w pełnej rozdzielczości TUTAJ).

Ponieważ nie ma żadnej gwarancji tego, że w najbliższym czasie na trybunach będą mogli pojawić się kibice, klub zapowiedział, że przygotował dodatkowe korzyści i bonusy przeznaczone zarówno dla przedłużających karnety, jak i dla fanów posiadających abonamenty całosezonowe. Pełna informacja o ich kształcie pojawi się jutro, przy okazji uruchomienia sprzedaży. Więcej na ten temat zdradzi także wiceprezes Michał Rydz, który będzie gościem czwartkowego magazynu „Piłsudskiego 138” na antenie klubowej telewizji Widzew TV.

Foto: widzew.com

Subskrybuj
Powiadom o
74 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Piotrek
3 lat temu

jakich karnetów i na co ???? na mecze bez kibiców ??? czy to juz nie lekka przesada ???

rafal s
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Kazdy rozsadnie myslacy wie,jaka jest sytuacja-generalnie w jakiej sytuacji znalazly sie kluby.Na dzien dzisijeszy karnet to swego rodzaju cegielka.Ja karnet kupie,zdajac sobie sprawe ze byc moze nie bede na zadnym meczu.

Piotrek
Odpowiedź do  rafal s
3 lat temu

jaka jest sytuacja że płacimy 20 tys piłkarzowi Ślaska wypożyczonemu który za pół roku odejdzie i na to ta kasa ?

itALIEN
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Przestań pierd… i powtarzać głupoty zaczerpnięte z netu

Ttt
Odpowiedź do  rafal s
3 lat temu

Cegiełka? Od niejakiej pani usłyszałam w zeszłym roku, że jak coś nam się nie podoba to znajdzie chętnych na nasze miejsca ;) słabe traktowanie kibiców

Pik
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Chętnych nie braknie.

Radek
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Ale czy ktoś z klubu każe Ci go kupić ? Grozi Ci, że jak nie kupisz to coś Ci zrobi ? Po co takie gadki ? Kto chce to kupi, kto nie chce nie kupi. Ja kupię bo wspieram swój klub.

Piotrek
Odpowiedź do  Radek
3 lat temu

tak każe mi kupić jak i mi jak i innym też, bo jeżeli nie kupię a raczej nie przedłużę karnetu teraz to na kolejny sezon juz nie bede miał takiej możliwości i tylko mi zostanie czekanie że może dostane karnet w wolnej sprzedaży . i tak właśnie jest ze kibicowi jest kazene kupić i placić za cos czego nie będę ja jak i inni kibice na żywo ogladał . nie każdego tak stac na dawanie po 100 zł co rundę za oglądanie meczy w tv a juz nie mówię o tych co kilka karnetów kupuja dla siebie i rodziny to… Czytaj więcej »

Wojtek
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Święte słowa, a ja też karnet mam od początku i nie kupuję tylko jednego. Zgadzam się z przedmówcami, że określenie karnet jest w tym momencie nie na miejscu. To jest jawne wyciąganie pieniędzy przez Klub. Powinno to się nazywać cegiełką ale nie karnetem, który prawdopodobnie nie uprawni do wejścia na mecz z przyczyn obiektywnych…

Piotrek
Odpowiedź do  Wojtek
3 lat temu

oczywiście że tak.le wiesz wiekszośc co tutaj sie nie zgadza ze mna to oni sobie kupuja pewni karnet dla siebie za 115 czy 145 zł i są mądrzy bo to wsparcie czy cegiełka dla klubu.tyle to ja tez bym mógł sobie dać a ciekawe jakby mieli po 300-400 zł wydawać na to dla siebie i rodziny czy tez to by było takie nic i wsparcie dla klubu a jak cie sie nie podoba to wynocha bo nie chcesz płacic za nic tyle pieniedzy.kibice nie powinni byc zmuszani do kupna karnetów jezeli meczy nie beda ogladać powinno byc to tylko dla… Czytaj więcej »

Rania
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Piotrek, ja z moją rodziną kupujemy karnety po 600 zł z pełną świadomością, że są to być tylko cegiełki, jesienią akurat udało nam się wejść na kilka meczów i mamy nadzieję, że wiosną odblokują stadiony, jeśli nie …. trudno.

Rania
Odpowiedź do  Rania
3 lat temu

„mogą”

Radek
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Hmmm ja nigdzie nie widzę tej groźby ze strony klubu, że jeżeli nie będziesz miał na wiosnę karnetu, to na następny sezon nie będziesz miał miejsca na stadionie. Po prostu jest mnóstwo ludzi wierzących w klub i chcących go wspierać, ale to raczej trzeba się cieszyć niż szukać w tym problemu. My kibice jesteśmy głównym sponsorem teraz naszego Widzewa. Jeżeli my się odwrócimy od Widzewa to możemy znowu źle się skończyć.

Piter
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

To nie kupuj. Chętnie synowi kupię

Mariusz
Odpowiedź do  Radek
3 lat temu

Ty Radku kupisz A pseudo Stowarzyszeniowcy już się cieszą że będą mieli kasę.Ja broń Boże nie zakazuje Tobie ani innym kupowania ale kibicom należy się z ich strony prawda O: stanie finansowym klubu i szukaniu inwestora dla klubu.

Radek
Odpowiedź do  Mariusz
3 lat temu

Co racja to racja. Ale wyobrażasz sobie co to może się stać, jak my kibice nie wesprzemy klubu finansowo ? Nie mamy inwestora który da kasę na to wszystko, zaczniemy się zadłużać i nikt nie będzie chciał nas przejąć z milionami na minusie na koncie klubowym. Też mnie to boli i wkur**a, że nie potrafią tymi pieniędzmi zarządzać, ale jak nie będą mieli czym zarządzać to już w ogóle będzie lipa i ciężko. Jakoś powinno się wziac za ten bałagan w stowarzyszeniu, ale napewno nie odwracaniem się od klubu pod kątem finansowym, czyli kupnem karnetów itp. Pozdro

Mariusz
Odpowiedź do  Radek
3 lat temu

Radku masz słuszną rację ale powiedz mi jak wymódz na Stowarzyszeniowcach szukania inwestora? Bo moim zdaniem Ty i inni kibice Czerwono biało czerwonych jesteście sponsorami tego klubu kupując karnety co rundę. A ich powinnością jest szukanie tego inwestora i działanie na korzyść tego klubu.

Radek
Odpowiedź do  Mariusz
3 lat temu

Szczerze mówiąc właśnie nie wiem jak nacisnąć na tych obiboków :-/ Ale jestem daleki od pomysłu nie kupna karnetu żeby dać im do myślenia, bo później może być ciężko wykaraskać się z dlugu

RTS
Odpowiedź do  Radek
3 lat temu

Tak szybko nie znajdą inwestora mają co wydawać. Pajączek się nachapała i spierdzieliła

138
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Nie chcesz, to nie kupuj. To forma wsparcia, zupełnie dowolna.

Piotrek
Odpowiedź do  138
3 lat temu

to niech tak napiszą że to forma wsparcia i niech też kibice którzy nie przedłużą karnetu bo ich może nie stać na to żeby to zrobić a meczy nie ogldać nadal bedą mogli to zrobic w kolejnym sezonie z kibicami

Don Fredro
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Jak sobie to wyobrażasz? Dwie osoby na jedno miejsce i będziecie rotacyjnie chodzić?
Jakoś nie kupuję argumentu, że Cię nie stać, bo skoro miałbyś gwarancję, że mecze będą to byś kupił. Po prostu chcesz zapłacić za możliwość wejścia na mecz i to jest ok, ale skoro Ty nie chcesz się poświęcić dla klubu, to nie oczekuj, żeby klub poświęcał się dla Ciebie i blokował Twoje miejsce, jeśli jest szansa, że kupi je ktoś inny.
Cześć kupi, bo chcą zachować miejsce, część bo chcą wesprzeć klub, a większość pewnie z obu powodów.
Każdy decyzje podejmuje sam.

Bogdan
Odpowiedź do  Don Fredro
3 lat temu

Poswiecenie ma tez swoje granice.Moze to Zarzad winien zastanowić się i realizować racjonalne gospodarzenie finansami klubu a nie bezrefleksyjnie ustalać w okresie gdy meczów ogladać nie mozna bez jakichkolwiek propozycji sprzedawać je.Jest wiele sposobow .Mądrosc Zarządu na własciwe rozwiazanie takich .Poza tym to jedyny klub Widzew ma taki problem w takich proporcach bo w zadnym klubie nie ma tak wysokiego wskaznika wykupu miejsc.Wobec tego trzeba (Zarząd ) to zjawisko dostrzegać i pielegnować bo (przy takiej jakosci gry) zmiana nastawienia kibicow moze radykalnie sie zmienić.Tu porzebna jest madrosc i wyobraznia Zarzadu.

Don Fredro
Odpowiedź do  Bogdan
3 lat temu

Praca zarządu/zarządów, a przede wszystkim Stowarzyszenia to temat na inną dyskusję. Moja ocena ich pracy jest zła. Jednak tu mówimy o polityce karnetowej, a ta w mojej ocenie jest jedną z niewielu rzeczy w klubie robiona z głowa. Brakuje mi jedynie jasnej deklaracji zarządu, że każdy posiadacz karnetu na poprzednią rundę może otrzymać zwrot za mecze, których nie obejrzał. Z zastrzeżeniem, że jest to równoznaczne z rezygnacją z karnetu.
Wierzę, że ludzi, którzy domagaliby się zwrotu byłby promil, ale dzięki temu klub nie miałby łatki pazernego, który tylko czeka na nasze pieniądze.

Marcin
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Jak nie chcesz to nie kupuj, nie ma przymusu. Ja chętnie kupie karnet na Twoje miejsce, bez względu na to ile meczów uda się oglądnąć. Długo czekałem na karnet więc może w końcu się uda ;)
Tylko Widzew! na dobre i na złe

Koniarek
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Jak nie kupisz karnetu, to potem nie płacz

Piotrek
Odpowiedź do  Koniarek
3 lat temu

co mam nie płakać? czyli według ciebie jest ok że jeżeli do tej pory przedłużałem karnety dla siebie i mojej rodziny od kąt powstał stadion a teraz mi sie nie usmiecha płacic po 300 zł za nic co pół roku to juz jest beeee i zły.wiesz ile jest takich kibiców którzy tez tak b eda musieli wydawac i pewnie im tez sie to nie usmiecha a beda musieli zeby móc dalej kontynuować przedłużanie w nastepnym sezonie kiedy beda juz kibice na stadionach.to ze ty i tobie podobni co tu sie wypowiadają kupują sobie k jeden karnet za 115 czy 145… Czytaj więcej »

Vivaldi
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Teraz poowinna być informacja,że każdy kto wsparł Widzew zakupem karnetu na runde czy sezon ma zapewnione,że będzie mógł wykupić karnet na swoje obecne miejsce w momencie powrotu do normalności. Obecnie w związku z powyższym nie powinno być sprzedaży karnetów,a po prostu wpłaty-cegiełka dla klubu ewentualnie w zamian za jakies skromne upominki dla najbardziej chojnych. Nieźle się bawią panowie ze stowarzyszenia za nasze pieniądze. Mimo braku kosztów związanych z dniem meczowym a było to znaczne obciążenie budżetu, nie ma teraz pieniędzy to się pytam gdzie są te pieniądze?

tomek
Odpowiedź do  Vivaldi
3 lat temu

No to Ci odpowiem bo liczysz tylko koszta dnia meczowego Te mityczne pieniądze są w wypłatach dla zawodników dla trenerów dla pracowników klubu oraz w opłatach za media i w tysiącu innych drobnych i grubszych wydatków zwiazanych z utrzymaniem klubu

Adrian
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

nie chcesz, nie kupuj. czytając twoje komentarze niżej, jak masz taki ból dupy, żeby stracić miejsce to znaczy, że są chętni na twój karnet. to tylko dobrze dla klubu.

jakie to społeczeństwo jest rozczeniowe. wszystko dej za darmo. pewność karnetu też. inni beda płacić przedłużenie i płacić za przyszłość klubu, ale weźcie tam w klubie ogarnijcie dla Pana Piotrka miejsce w loży bo kupuje co runde.

Jeśli nie rozumiesz, że bez karnetów, znowu będzie upadek, to miłego przepicia tej stówki.

M1980
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Nie podchodź do tego jak do zakupów w Biedronce.

Adamek 1910
3 lat temu

Zawsze karnety były sprzedawane od 19:10 i tak powinno zostać, to jest klub tradycjami i taka była tradycja i jej się nie powinno zmieniać

Godzina 18
Odpowiedź do  Adamek 1910
3 lat temu

Dobra zmiana ,że o innej godzinie . popieram

Widzewie Quo Vadis?
Odpowiedź do  Adamek 1910
3 lat temu

W 1 lidze cały zegar ustawia Solorz i Polsat tu też zmienili ;) oczywiście żarcik…

Wiesiek z Wiśniowej Góry
3 lat temu

kupno karnetu to wsparcie dla klubu, które moim zdaniem nawet w tych czasach gdy wie że się nie zobaczy meczu to podstawa kibica Widzewa.
Tylko ciekawi mnie „dodatkowe korzyści”…. Mecze sparingowe za kasę, ogólnie sklep tandeta i wszystko tylko kasa.
Lepiej nie obiecujcie dodatkowych korzyści tylko wejście się za pracę bo to tylko zależy kibicom Widzewa – efekty nie świecidełka.

RTS
3 lat temu

Pytanie do klubu czy bez zaszczepienia się będą kibice wpuszczani na stadion

Piotrek
Odpowiedź do  RTS
3 lat temu

tak bedą na czole każdemu napiszą kto jest zaszczepiony a kto nie i bedą ludzi na lepzzych i gorszych dzielic na zaszczepionych i na beeee bo sie nie zaszczepili. chłopie ozdrowieńcy teraz musza zyc tak samo jak inni w maseczkach i obostrzeniach chociaz im ponowne zakarzenie nie grozi i tak samo bedzie z zaszczepionymi w innych dziedzinach jak u lekarza sklepach itp a ty sie o stadiony i mecze pytasz o takie cos co jest najmniej ważne dla niech.jedni co sie zaszczepili teraz bedą sie znowu musieli szczepic za rok i bedzie tak że nigdy nie bedzie każdy zaszczepiony

Adam
3 lat temu

Nazwałbym, to „cegiełką” a nie karnetem ;)
Tak czy czy inaczej trzeba kupić!

Bob
3 lat temu

Godzina 18:00?????? Czy tam komuś mózgu zabrakło? 19:10 to jest NASZA GODZINA.

Marcin
3 lat temu

Moze zamiast karnetow i pieprzenia o Sile kibicow Widzewa . Zarząd w konću zacznie pokazywać efekty swojej pracy.Jest w klubie taki bałagan ze Wstyd .Jak dlugo będą manipulować kibicow o jednosci jak Sami pokazują slabość a jedyne co robią to liczenie kasy

Kubańczyk1910
3 lat temu

To jakaś żenada… Ale pieniążki się pokończyły to zacierają ręce. A 90% osób i tak przedłuży i napełni kabzę.

Drzemlik
Odpowiedź do  Kubańczyk1910
3 lat temu

Dokładnie, a później te same osoby będą lamentować, jak to ich zarząd w chuja robi.

Don Fredro
Odpowiedź do  Kubańczyk1910
3 lat temu

Jakie to szczęście, że kupno karnetu nie jest obowiązkowe.

Drzemlik
Odpowiedź do  Don Fredro
3 lat temu

Jakie to nieszczęście, że Widzew ma bezmyślnych kibiców

Don Fredro
Odpowiedź do  Drzemlik
3 lat temu

Myślę, że jest właśnie odwrotnie. Zdecydowana większość wie co robi i wie dlaczego kupuje karnet mimo wielkiego ryzyka, że nie obejrzy meczu.
Ktoś kogoś zmusza do kupna karnetu? Raczej nie.
To tak jak z dawaniem księdzu na tacę, albo wpłacanie na WOŚP. Najwięcej ujadają ci, którzy nic nie dają.

Drzemlik
Odpowiedź do  Don Fredro
3 lat temu

Człowieku, ja o zupie, ty o dupie.
Co ty tu za przeproszeniem pieprzysz o księdzu, tacy czy wośpie, jaki to ma związek z Widzewem? A to co ty sobie myślisz to sorry, ale zachowaj dla siebie, a nie sie przypierdalasz do ludzi, którzy myślą i mówią inaczej

Don Fredro
Odpowiedź do  Drzemlik
3 lat temu

Widzę, że masz problem ze zrozumieniem prostej analogii. A jako, że mam dobry humor, to spróbuję Ci to po Twojemu wyjaśnić.
Jeśli nie zamierzasz kupić karnetu to po chuj się przypierdalasz do tych, którzy z własnej woli chcą wydać własne pieniądze i wyzywasz ich od bezmyślnych?
Szkoda Ci kasy, albo Cię nie stać to albo zarób, albo przestań ujadać na innych.
Tyle ode mnie. Jak teraz nie ogarniesz to trudno.

Drzemlik
Odpowiedź do  Don Fredro
3 lat temu

Kurwa cymbale, odpierdol się ode mnie, bo to ty się przypierdalasz do tych co piszą inaczej. Karnetu nie kupię, bo już mam na cały sezon. Napisałem pod postem gościa wyżej, że klub leci w chuja, sprzedając karnety z góry wiedząc, że i tak kibice na mecz nie wejdą. Ale tobie i takim jak tobie to, że od razu przeszkadza i zapierdalasz tu, żeby kogoś ofuknąć. Chłopaku, gdzie byłeś jak Widzew grał w LM, jak ogrywał ległę, jak prał daj dajów w derbach. Też kupowałeś karnet i napierdalałeś na tych, co ich nie kupili, a kupowali bilety? Tak bilety, bo karnetowców… Czytaj więcej »

king
3 lat temu

powinny byc o 30 procent tansze jezeli narazie sa obostrzenia i nie wiadomo kiedy sie obejrzy mecz na stadionie…

Maradona
3 lat temu

Widzę, że nie podrożały.

Piotrek
Odpowiedź do  Maradona
3 lat temu

ale jak toś juz chce przedłużyć dla siebie żony i dziecka lub dzieci to juz sie robi ponad 300 zł za nic bo meczy i tak sie na zywo nie obejrzy w tym sezonie jak i w tamtej rundzie jesiennej.jakbym jeden karnet dla siebie brał to tez by bo olewał

BRZW1910
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Wybacz chłopie, ale głupoty wypisujesz. Albo Cię stać i kupujesz, albo odpuszczasz i kupi ktoś inny. Pretensje o to, że meczu na żywo nie obejrzysz, kierujesz pod złym adresem. To jest wina przestępców z rządu oraz trenowanej opozycji. To oni mam fundują te wszystkie nielegalne zakazy, a nie klub.

Piotrek
Odpowiedź do  BRZW1910
3 lat temu

jezeli dla ciebie wydanie kilka stówek co rundę za nic co kwestia czy cie stać czy nie to nie mamy o czym dyskutować.wszędzie jest tak że płacisz za produkt lub usługe proste

BRZW1910
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

Nikt Ci nie każe bulić :D Skoro masz problem, że płacisz za nic, to po prostu nie płać, a nie płaczesz jak dziecko…

Black
3 lat temu

„bonusy przeznaczone zarówno dla przedłużających karnety, jak i dla fanów posiadających abonamenty całosezonowe”
Jakie bonusy? Paluszki słone?
Kupiłem karnet na cały sezon. Byłem na czterech meczach, a nawet szalika w sklepie dla dzieciaka na gwiazdkę nie można było kupić z rabatem dla karnetowiczów. To jest żałosne, co się dzieje w klubie

Fanatyk
Odpowiedź do  Black
3 lat temu

Pewnie jak ostatnio. Na wszystkie rozmiary S i 4XL ciuchów z sezonu 2017/2018 5% rabatu na każde zakupy powyżej 200 PLN.

Bohdan
3 lat temu

Może z tym Samcem jest tak, że we wrocławiu ma 20 tysięcy, a jeśli rozegra tyle ile sobie zapisali w umowie to pensję dzielmy 50/50 więc wyjdzie wtedy 10 ???. Oczywiście, są to kwoty obrzydliwe dla zwykłego zjadacza chleba, ale taki jest rynek piłkarski na całym świecie. Jak kogoś nie stać to sobie może kopać po 4 ligach choć i tam już nie gra się za pomeczową kiełbę i piwo. Dla mnie najważniejsze, żeby ludzie którzy do Widzewa przychodzą przychodzili po to żeby grać i prezentować poziom, którego nam niestety brakuje. Samo wypożyczenie Samca-Talara bez opcji wykupu oraz rzekomy zapis… Czytaj więcej »

Darius
3 lat temu

Dziwi mnie że klub który w swoim mniemaniu jest tak cudowny nie potrafi dać kibicom rundy wiosennej za darmo bądź za symboliczną złotówkę od meczu. Na jesień prawie nie było meczów na które można było wejść więc skoro na wiosnę jest ich mniej to można ludzi wpuścić za free(o ile w ogóle będzie możliwość wejścia). Przecież i tak już zapłacili a nie wchodzili ale pazerność klubu nie zna granic. Kibic klub wspiera a w drugą stronę to już nie działa. Klub pokazuje nam wielkiego faka i czeka na kolejne pieniążki do przebania. Tak, nie kupię i nie dlatego że mnie… Czytaj więcej »

Bohdan
Odpowiedź do  Darius
3 lat temu

Jak nie kupisz to Twoje prawo. Nie kupuj, ale nie pisz o tym, no chyba że piszesz to z wiadomą intencją.
W klubie jeśli są mądre głowy to one doskonale zdają sobie sprawę z czego wynika popyt i że wizerunek Widzewa jest nadszarpnięty poprzez wyczyny na boisku i poza nim.

WIDZEWIAK
Odpowiedź do  Bohdan
3 lat temu

Oczywiscie,ze sa madre.Wiedza jak doic baranow z kasy.A efektow ich pracy zadnych…….ZADNYCH…….

Jasiu
Odpowiedź do  Darius
3 lat temu

Popieram w 100%

aRTurS
3 lat temu

Zarząd niech się weźmie do pracy i pokaze jakieś wynik bo jak do tej pory to kibice tylko ten klub utrzymują. Płacimy za odprawy trenerów, członków zarządu i prezesów zwalnianych przed końcem umów. Zawodników tylko klub wypożycza, a karnety na mecze których nie zobaczymy znowu musimy opłacić… Jest mowa o atrakcjach… Idę o zakład że za to że kupimy karnety – cegiełki to w nagrodę będziemy mogli kupić w mega sklepie jakieś fanty ze zniżką 10%… Czyli koszulka o wartości rynkowej 20 zł która sklep sprzedaje za 100 my będziemy mogli nabyć za 90… Tak się w Widzewie traktuje głównych… Czytaj więcej »

Bogdan
3 lat temu

Zarząd bez konsultacji,bez propozycji (miał duzo czasu by to zrobić wyszedł z załozenia ze kibic to sponsor klubu ktore bez ogladania meczu bedzie kupował bilet.wszystko ma swoje granice i jesli Zarząd nie bedzie wogole interesu kibicow nie dostrzegał tylko bedzie ich finansowo wykorzystywał bez zadnej refleksji to moze doprowadzić do sytuacji w ktorej karnety zostaną w szufladzie klubu(nie kupione).Zarząd jakby nie widział tego zjawiska ktore w Widzewie istnieje i wogole nabrał wody w usta zadowolony ze „kinic wszystko zniesie”.

Leon
3 lat temu

skoro i tak sa restrykcje, to czemu nie sprzedac 100000 karnetow? To hylby rekord! A w razie czego losowania,albo kto pierwszy ten lepszy.I niech ten karnet na runde kosztuje i 10 zł. Kupi 100000, to i tak sie oplaci i kazdy bedzie zadowolony.

łukasz
3 lat temu

Strzyżenie baranów .Na start !!!

Mario II
Odpowiedź do  łukasz
3 lat temu

łukasz …te trzy litery w twoim imieniu ,dużo mówią…sprytnie …ł.k.s. Co ty tu robisz?

WIDZEWIAK
Odpowiedź do  Mario II
3 lat temu

Bo ma racje to twierdzisz,ze jest z LKS? Jestes czlonkiem stowarzyszenia?

Odpowiedź do  WIDZEWIAK
3 lat temu

Tak ..od 1976 roku!Może chcesz skan mojej legitymacji z tamtego roku?

Mario II
3 lat temu

Na szczęście mam karnet na cały sezon!A nawet gdybym nie miał,nie zastanawiałbym się nawet chwili!Przedłużyłbym bez wahania!Przynajmniej mam prawo,jako Kibic-sponsor ,ponarzekać gdy coś idzie nie tak!

Leon
Odpowiedź do  Mario II
3 lat temu

Masz prawo tak czy siak. Nwet, gdybys czul sie Kibicem, a na zadnym meczu w zyciu nie byl.

Piotr
3 lat temu

„You will never walk alone”

3 lat temu

A ja chciałbym wiedzieć jakie jest obecnie stanowisko klubu odnośnie posiadaczy karnetów A8,A5 – czy sytuacja wróci do normy w następnym sezonie czy dalej trzeba będzie się przebijać przez pół stadionu żeby dostać się na te sektory – myślę ,że to jest najistotniejsze dla kibiców z tych sektorów zamiast zapowiadanych programów lojalnościowych

74
0
Would love your thoughts, please comment.x