Dziś druga odsłona Walnego. Stamirowski złoży ofertę?

18 maja 2021, 12:00 | Autor:

Wtorek to kolejny ważny dzień dla losów Widzewa Łódź. Właśnie dzisiaj odbędzie się bowiem kolejna odsłona Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia RTS, podczas którego prowadzona będzie debata nad sprzedażą akcji spółki. Ofertę ich zakupu zamierza złożyć Tomasz Stamirowski.

Przypomnijmy, że pierwsza część Walnego miała miejsce w minioną środę. To właśnie wtedy Stamirowski zadeklarował wystąpienie z oficjalną ofertą, a słowa te potwierdził w rozmowie z „Wyborczą”. „Będę konsekwentny” – czytamy na jej łamach. Oprócz tego, w ubiegłym tygodniu w skład Stowarzyszenia RTS przyjęci zostali związani z firmą Deante Dariusz Antczak i Wojciech Borkowski. Nieoficjalnie słychać, że obaj będą popierać tę propozycję.

Jakiś czas temu Stamirowski zdradził, że rocznie będzie w stanie przeznaczać na klub około dwóch-trzech milionów złotych, co przez pięć lat miałoby dać kwotę czternastu milionów. Jak sam jednak przyznał, chciałby też znaleźć kolejnego partnera, który byłby w stanie wyłożyć jeszcze większe fundusze. „Inwestycję traktowałbym długoterminowo i starałbym się pozyskać kolejnego partnera, który zainwestowałby większe środki, pozwalające walczyć o mistrzostwo, a bardzo chciałbym doczekać takiej chwili” – stwierdził w wywiadzie z portalem Widzew24.pl.

Jeżeli faktycznie partner zarządzający grupy Avallon, czyli głównego sponsora Akademii Widzewa, złoży dzisiaj ofertę, Stowarzyszenie RTS powoła zespół składający się z trzech osób, który przygotuje projekt umowy inwestycyjnej. Proces ten ma trwać od dwóch do trzech tygodni. Dopiero później, podczas kolejnego Walnego, podjęta zostanie decyzja, czy propozycję tę zaakceptować. Można więc przypuszczać, że stanie się to na początku czerwca.

Subskrybuj
Powiadom o
69 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
king
3 lat temu

Według naszych informacji, Stamirowski zadeklarował zainwestowanie w klub 14 mln zł w ciągu pięciu lat. Na początek zapowiedział wpłacenie 2 mln zł. To tyle, ile wyniosła strata spółki za poprzedni rok. Za sprawy sportowe ma odpowiadać Łukasz Masłowski, który pełnił już tę funkcję dwa lata temu. Nie udało się wówczas awansować do pierwszej ligi, co zaowocowało zmianą władzy

Tomek 66
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Znowu Masłowski? I znowu Paszulewicz? I znowu brak awansu? I znowu wkurzeni kibice? Słabo jak na początek to się zapowiada.

Kos
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Oby tych pięciu lat nie wysiedział za tymi sterami. Tego sobie i wam wszystkim życzę.
14mln to rocznie jest mało na ekstraklase a 2-3 to grosze.

Zenek
Odpowiedź do  Kos
3 lat temu

Ale na pensje dla Mozdzieża i spolki wystarczy

Kali
Odpowiedź do  Kos
3 lat temu

W ciągu 5 lat to o 14mln mniej niż przy tym co jest obecnie. To według Ciebie lepiej? Czy dalej mamy czekać na inwestora, który kocha Widzew i wykłada grube miliony euro i który nigdy się pewnie nie pojawi, a już na pewno przy tym co teraz mamy w klubie.

Matus120
Odpowiedź do  Kali
3 lat temu

A dlaczego pleciesz bzdury i opowiadasz bzdury że sponsor się nie pojawi?Widzew to klub rentowny i bardzo medialny.Idąc twoim tokiem rozumowania to znaczy na Warcie tak na Rakowie pewnie że tak ,ale w Łodzi na Widzewie to już nie…. hahahaha bzdurą totalna

Kali
Odpowiedź do  Matus120
3 lat temu

To dlaczego jeszcze się nie pojawił? Mamy czekać i ma być ciągle tak jak do tej pory? Czy jak chcesz znaleźć tego mitycznego inwestora z hajsem gotowym do wpakowania w Widzew?

Zygmunt
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Stamirowski, jak najbardziej tak! To obecnie jedyna sensowna opcja dla klubu. W przeciwieństwie do zagranicznych dobrodziejów, a la Stasiu Tymiński. Mam nadzieje, że choćby przykład Korony Kielce i niemieckich „inwestorów” wszystkich czegoś nauczył. Masłowski, jak dla mnie ZDECYDOWANE i STANOWCZE NIE! Usilnie proszę, żeby pan Masłowski trzymał się od Widzewa z daleka.

Last edited 3 lat temu by Zygmunt
Don Fredro
Odpowiedź do  Zygmunt
3 lat temu

A tak z ciekawości, to czym poza wtopą z Paszulewiczem tak Ci zaszedł za skórę Maslowski, że jest STANOWCZO I ZDECYDOWANIE na nie?

Rob
Odpowiedź do  Don Fredro
3 lat temu

Gąsior i Zajdler tez za mocni nie byli ale dla mnie Kita i Koto rekompensują te błędy…

heretyk
Odpowiedź do  Rob
3 lat temu

Kto to Koto?

Zygmunt
Odpowiedź do  Don Fredro
3 lat temu

A sam Paszulewicz nie wystarczy?

Don Fredro
Odpowiedź do  Zygmunt
3 lat temu

Dla mnie nie.
Nie jestem zwolennikiem Masła w Widzewie, ale przy innych pseudo dyrektorach w Widzewie to nie było tak źle

Rafi
Odpowiedź do  Zygmunt
3 lat temu

Mnie się marzy powrót do Widzewa Bakomy. Stamirowski czy nie to rozwoju z tego wielkiego nie będzie.

Zygmunt
Odpowiedź do  Rafi
3 lat temu

Bakoma, stare dobre czasy. Pozdrawiam starego kibica;-)

Last edited 3 lat temu by Zygmunt
Rafi
Odpowiedź do  Zygmunt
3 lat temu

Dzięki też pozdrawiam.

Sławomir
Odpowiedź do  Rafi
3 lat temu

Kolesie wybiorą kolesia na właściciela Widzewa,a ten koleś o nich nie zapomni i da im w klubie dobre stanowiska. Ręka,rękę myje,a kibice zamknąć ryje…

cuccuredu
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Nie ma opcji z Masłowskim.Jest super opcja DS,ale będzie go trudno wyciągnąć z obecnie zajmowanego stanowiska(nie pracuje w żadnym klubie).Mam nadzieję,że jednak się uda.

Piotr
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Jeśli zatrudniasz dyrektora sportowego to, musisz dać mu czas na pracę‍♂️Masło takiej nie dostał poza tym dostał określony budżet na transfery i w tym się poruszał.Rozmawiał z Robakiem ale Robak chciał więcej kasy, a Masło nie mógł mu tyle zaproponować…Potem wzięli sobie panią Pajączek i Pawlaczka i zaczęło się rozdawnictwo…

Tomek
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Masłowski bedzie doił Widzew ile wlezie wielki direktor z oczami wilka

Rob
3 lat temu

I oby tak się stało, bo dotychczasowe rządzenie przez kilkadziesiąt osób i kilka różnych frakcji stowarzyszenia o innych pomysłach na Widzew i wzajemne podgryzanie się, na pewno się nie sprawdziło. Cudem jesteśmy w pierwszej lidze ale to max możliwości przy obecnym systemie zarządzania.
I tych 2-3 milionów bym nie lekceważył – to pensje kilku dobrych zawodników, nawet zagranicznych. Dobrych jak na 1. ligę oczywiście.

Last edited 3 lat temu by Rob
koronawirusnagalerze
3 lat temu

Stolar FB usunął?

daro
3 lat temu

O kuźwa tylko nie Masłowski bo znowu będzie trener wynalazek Paszulewiczopodobny

king
Odpowiedź do  daro
3 lat temu

bedzie Smólka ktory nawet w Chojnicach nic nie osiagnał tak samo jak w kazdym klubie!

daro
Odpowiedź do  king
3 lat temu

no to zajebiscie

Bohdan
3 lat temu

Wszystko się zaczyna w jako taką całość składać. Na początku roku powstaje portal łodzki sport gdzie anonimowo co pokazała kiedyś luka w systemie piszą Bińczyk i nowy członek SRTS Andrzejewski (też jakoś na początku roku nim został). Ma to być zapewne dobra platforma do komunikacji. Ostatnio do stowarzyszenia dołączają kolejne dwie szabelki-głosy powiązane z firmą Deante. Zapewne bez celu tutaj także nie dołączyli, ale aby przechylić szalę na jakąś stronę. Którą czas pokaże. Klub miał być sprzedany za dobre pieniądze i za to miało stworzyć się coś trwałego – np. ośrodek treningowy, a inwestor miał mieć takie możliwości finansowe aby… Czytaj więcej »

1910 W
Odpowiedź do  Bohdan
3 lat temu

Tak jak teraz z 20 paroma ,,gospodarzami” i paroma Vice prezesami dłużej nie może być ! Będzie wkładał swoje pieniądze to inaczej będzie też swoje i inne wydatkował. Bo inaczej swoich nigdy nie odzyska jak będzie żle rządził.Proste. Jestem za panem Stamirowskim.Bierz pan to ,a sprawy sportowe oddaj pan również we właściwe ręce.

Last edited 3 lat temu by 1910 W
Konrad
Odpowiedź do  1910 W
3 lat temu

Co Ty naiwny jesteś ? Nic nie będzie wkładał tylko pożyczał. On żadnych swoich pieniędzy nie ma.

Bohdan
Odpowiedź do  1910 W
3 lat temu

Weź pod uwagę kilka faktów. Ten Pan nie jest z zewnątrz, już Widzewem rządził i to dość marnie. Po drugie wielu powtarza, że obecna formuła się wyczerpała i potrzeba silnego inwestora. Tym inwestorem ma być członek stowarzyszenia który swoją inwestycję określa na sumy, którą obecnie wykłada główny sponsor czyli Murapol. Chyba nie o takiego inwestora wszystkim chodzi. Wyśmiana była oferta hiszpana i słusznie, a on oferował 1 mln euro czyli ponad 4 mln zł. Niech Pan Stamirowski zostanie prezesem Widzewa. Zareklamuje się w miejsce odchodzącego Murapolu wykładając takie pieniądze jakie oferuje, a stowarzyszenie niech dalej poszukuje inwestora. Tak wiem to… Czytaj więcej »

cuccuredu
Odpowiedź do  Bohdan
3 lat temu

Hiszpan zażyczył sobie zapis zapis w w umowie,„że jeżeli umowa nie dojdzie do skutku to Widzew ma zapłacić określoną karę umowną”.Tu nasi nie dali się zrobić w ch**.

Noname
3 lat temu

Zobaczymy co z tego wyniknie. Widzewowi nie brakuje pieniędzy, tylko dobrego zarządzania. Dyrektora sportowego, który będzie miał bardziej na sercu dobro klubu niż agentów. Wiadomo, że te dwa miliony to nie jest inwestycja tylko łatanie dziury. Mam nadzieję, że jak odejdą już kominy płacowe po tym sezonie i ludzie związani z donoszeniem oraz cały sztab trenerski oprócz Woźniaka, to znajdziemy w ich miejsce odpowiednich ludzi, nastawionych z determinacją na tworzenie czegoś na lata. Potrzebni charakterni i ambitni ludzie, którzy rzucą serce za przeszkodę.

Abrakadabra
3 lat temu

Im chociaż będzie zależało na awansie.

123
3 lat temu

Trzymam kciuki za przejcie…Masło miał mało czasu. Zrobił błędy ale i tak wierzę że nie ma wokół klubu człowieka, który lepiej to poprowadzi

king
Odpowiedź do  123
3 lat temu

miał mało czasu? sciagnał Kosiorowskiego i kopaczy o ktorych juz dawno kazdy zapomniał…

Bula
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Ciekawe, do takiego Kity co chwila ktoś wzdycha…

123
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Obudź się człowieku i przestań marzyć o szejku. Nikt bogaty nie weźmie Widzewa od tak sobie i nie wylozy 10 mln euro…To co się działo do tej pory to rządy amatorów. Masło przynajmniej ma doświadczenie… a 0rzychody są takie, że z kasą z canal+ starczy na solidna drużynę ekstraklapy…wtedy będzie dopiero można liczyć ze ktoś z grubszym portfelem wejdzie do Widzewa

syn autora
Odpowiedź do  123
3 lat temu

Widzew to maszynka do pieniędzy. NIE dla stamirowskiego. Póki nie będzie prywatnego sponsora nie będzie normalnie na P138

Konrad
Odpowiedź do  123
3 lat temu

Jeszcze raz dziękujemy za Paszulewicza…

king
Odpowiedź do  123
3 lat temu

skoro jest taki dobry to dlaczego w zadnym innym klubie nie pracował po wyrzuceniu z Widzewa? a u nas juz zrobił az za duzo ale kasy wydał na grajkow i prowizje menagerskie…

Darek k
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Dokładnie tak a Borek to swego czasu nazwał go najlepszym direktorem w Polsce…. Nie jestem zwolennikiem dziwnych powrotów do Widzewa zwłaszcza tych którzy są za mali na taki klub jak WIDZEW

1910 W
3 lat temu

Jestem za tym,żeby pan Stamirowski odkupił część akcji i szukał wspólników. Tak jak jest obecnie nie może być dłużej nawet jeden miesiąc. Nie widzę innej możliwości jak osoba odpowiedzialna za klub,ale i wkładająca swoje również pieniądze. I małe grono decydujące o transferach,żeby decyzje zapadały odpowiednio szybko i konkretnie. Jak będzie dofinansowywał rocznie klub to wtedy i bardziej pilnuje się tego co się w klubie dzieje.
Walka o Mistrzostwo Polski to aktualnie w najbliższych latach czysta mrzonka. Zostają nam okrągłe rocznicy do upamiętniania MP niestety….jak remis Polski na Wembley.

Last edited 3 lat temu by 1910 W
king
Odpowiedź do  1910 W
3 lat temu

ale on nie odkupuje akcji tylko splaca dług ktory narobili a przeciez on tez był w stowarzyszeniu od kilku lat ….

Noname
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Właśnie ludzie tego nie widzą. Jeszcze pół roku temu akcje niby kosztowały 15 mln i wtedy i tak stowarzyszenie miało cośznaczyć, a teraz większość myśli, że Stamirowski kupuje Widzew za 2mln. :D. To jeden z ludzi związanych ze Stowarzyszeniem kupuje część akcji w zamian za co może wprowadzić własne zmiany. Co z tego wyjdzie nie wiem. Pewnie jak nie bedzie za wesoło to w stowarzyszeniu znajdzie się paru Brutusów i wbiją nowemu Cezarowi nóż w plecy.

Widzewtoya
3 lat temu

Czyli, nic sie nie zmieni i nadal ci sami ludzie beda kontynuowac swoja radosna zabawe w klub pilkarski. Dwie banki zasypia dziure budzetowa po poprzednim niezwykle udanym sezonie, a jesli kibice znow pobija rekord i uda sie urobic obecnych sponsorow zeby pozostali to kolejny sezon bedziemy swiatkami heroicznej walki za 18 baniek o srodek tabeli 1-szej ligi…

Andrzej. S
Odpowiedź do  Widzewtoya
3 lat temu

Niestety ale masz rację.
Dokładnie tak bedzie wyglądał następny sezon.
Wsxystkim nam wytłumaczą,że przecież budowa zespołu na ex trwa kilka lat i nie da sie awansować ot tak.
Jest taka fajna piosenka mojego ulubionego zespołu.
THE SHOW MUST GO ON.

Miszka
3 lat temu

Jestem za. Tylko przyjdzie Masło i będzie miał bardzo mało czasu na zrobienie uzupełnień A ludzie będą oczekiwać cudów. Potem po kilku kolejkach będą na nim psy wieszać.

Fanatyk
3 lat temu

Chyba też się zgłoszę. Kumpel ma odłożone ok. 150 tys., drugi ok. 100 tys, ja wezmę kredyt 300 tys. i za pół mln może się uda.

cuccuredu
Odpowiedź do  Fanatyk
3 lat temu

Na frytki starczy :)

king
3 lat temu

3 miliony dawał Murapol a on splaca swoje i stowarzyszenia długi i zostaje 80procentowym włascicielem? pewnie Murapol konczy wspołprace jako głowny sponsor i cienki budzet sie zapowiada a Masłowski i spolka ze Stamirowskim juz pokazali przez pol roku jak sie nadaja do Widzewa ….

Dart1
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Wszystko już wiesz, zero cierpliwości. Trzeba dać komuś trochę czasu, żeby się mogło rozwinąć. A błędy się mogą zawsze zdarzyć… Cierpliwości i kibicowania, i wiary. Dajcie komuś coś zrobić a potem dopiero rozliczać…

Piri
3 lat temu

Ciekawe jaki będzie procentowy udział własności tego inwestora vs stowarzyszenie. Innymi słowy – ile będzie miał do powiedzenia inwestor, czy to w sprawie transferów, czy zatrudnienia nowego trenera?

king
Odpowiedź do  Piri
3 lat temu

78procent za spłacony dług ponad dwumilionowy ktory de facto tez zrobił jako członek stowarzyszenia i jeden ze sponsorow Rts

Marco
3 lat temu

Jak czytam niektóre komentarze to aż żal czytać.
Nie znacie go a oceniacie. On zrobi wszystko co możliwe żeby klub wspomóc. To prawdziwy kibic z Widzewskim serduchem. A nie to co teraz obecnie rządzi.

andrzej baniewicz
Odpowiedź do  Marco
3 lat temu

zgadzam się całkowicie

king
Odpowiedź do  Marco
3 lat temu

masz krotka pamiec… pol roku rzadow Stamirowskiego jak był prezesem stowarzynia?
olx kaczorowski jedraszczyk maslowski kosiorowski smołka transfery o ktorym juz wszyscy zapomnieli oprocz Jednego Kmity a ile wtedy wydał przez pól roku to on tylko wie !

Marco
Odpowiedź do  king
3 lat temu

Ja akurat znam sytuację osobiście, był pod wpływem innych i nie miał innej możliwości, takich miał doradców.
Znam go osobiscie i wiem co mówię.

bartek
3 lat temu

nie puszcza się zewnętrznych podmiotów bo coś śmierdzi, bo to czy tamto. A tu też śmierdzi. wyłożę 2 bańki, zatrudnię piłkarzyków na mniejszych kontraktach, a nie po 70-80 tysiecy i wyjmę 4 miliony albo się obrażę za dwa lata i sprzedam Widzew za 5 milionów.

daro
3 lat temu

Stamirowski ma wielkie widzewskie serce to prawda ale tu trzeba madrej glowy i ludzi ktorzy sie znaja bo przez zle wybory zaczynajac do dyrektora sportowego konczac na trenerze i tego sie wlasnie boje ze wroca ludzie ktorzy kiedys byli wklubie i nic nie zdzialali a niestety na to sie zanosi obym sie mylil

mario
3 lat temu

panie Stamirowski artykuł z 2018 z czerwca był pan w stowarzyszeniu czy tam w zarządzie itd pan mówił o 10 letnim szykowaniu klubu o mistrzostwo itd ale najbardziej mnie ciekawi jak pan taki finasista to dlaczego Widzew ma straty itd czarowanie znów kibiców po to zeby przy korycie zostana ci sami a pan jest ich paszportem i nie zganiac na Pajaczek bo kazda złotówkę wiedzieliście gdzie jest wydawana a teraz nagle reset i znów nadzieje kto mądry to widzi co się dZieję a gdzie zagraniczni inwestorzy mógłbym tu pisać bardziej szczegółowo itd ale po co namierzanie spróbuj

dscsdcded
3 lat temu

to ja tez jestem chetny wyloze te 2 banki co rok ale biore klub za 1zl dawac namiary do szora i skladam oferte

Makos
Odpowiedź do  dscsdcded
3 lat temu

2 Banki to Ty masz po mleku

Yeti
3 lat temu

Prezes Zbigniew Boniek w najbliższym czasie ma objąć funkcję Dyrektora technicznego w AS Romie. Jest już po rozmowie z właścicielem klubu.

Mr1910
Odpowiedź do  Yeti
3 lat temu

To jest ciekawe, że można być jednocześnie wice w UEFA i dyrektorem w Romie…

Mr1910
3 lat temu

To chyba tylko opcja do czasu awansu do ekstraklasy. W pierwszej lidze 2 miliony coś znaczą w ekstraklasie prawie nic. Śląsk dostaje od miasta 13 milionów, Lechia 12 milionów plus Energa, Stal kasa od PGE, Zagłębie od KGHM, Legia, Lech, Cracovia, Raków mają sponsorów o których my możemy pomarzyć. Gość wykłada 2 miliony i szuka partnera jeśli takiego co da znów 2 to będzie za mało, a jak więcej, to jak podzieli się władzą. Powinni nas jako klub zabezpieczyć, że jak okaże się że gość nie radzi sobie w futbolu, to niech zabiera kasę i do widzenia.

Andrzej. S
Odpowiedź do  Mr1910
3 lat temu

Jak to jest możliwe i prawnie dopuszczalne,że spółki skarbu państwa mogą sobie sponsorować dowolnie wybrane kluby?.
Tu na tej stronie WTM większość piszących i administrujących głeboko w dupę pisowi wchodzi ,bez wazeliny,a jakoś żadne jego pzu,orleny ,czy inne obsrajtki nie dają na Widzew złamanego grosza..
To jest dopiero paradoks.
Tak sobie piszę radośnie,bo rozumiem,ze cenzura i tak nie puści.

Mr1910
Odpowiedź do  Andrzej. S
3 lat temu

Zastanawiam się właśnie tak długofalowo i optymistycznie jak w warunkach tak nieuczciwej konkurencji poradziłby sobie Widzew. Musiałby być naprawdę bardzo bogaty inwestor. Jestem zdania, że spółki skarbu państwa albo sponosorują wszystkie kluby np. w ekstraklasie albo nie powinny sponsorować nikogo.

Mr1910
3 lat temu

Tak sobie myślę, że celem tych panów ze stowarzyszenia była reaktywacja i znalezienie inwestora z zewnątrz co się nie udało. Jak źle musi być w klubie, że szuka się rozwiązań wewnętrznych. Jeden przejmie władzę, a co z resztą stowarzyszenia?

Jan
Odpowiedź do  Mr1910
3 lat temu

Mr1910, Jak to co? Będą czekać na następnego,który włoży kasę i będą dalej doić.To jest ich strategia,żeby na tym skorzystać.

Sławomir
Odpowiedź do  Mr1910
3 lat temu

To już nie jest nasz klub…Wszyscy dźwigaliśmy go po Cacku,ale do stowarzyszenia weszli tylko cwaniacy i krętacze.Teraz jeden z nich przejmie Widzew jedynie za czapkę śliwek i zniszczy ten klub dokumentnie.Za rok będzie ponowna reaktywacja,tylko następnych reaktywatorów,będzie już brak…

69
0
Would love your thoughts, please comment.x